L'Ajuntament d'Alcarràs rep un distintiu per ser pioner en implantar al seu web la 'Finestreta Única Empresarial'
26/04/2017
El tinent d'alcalde Santi Pelegrí i la regidora de Noves Tecnologies. Maite Codina, recollint el distintiu
L'Ajuntament d'Alcarràs, juntament amb d'altres 18 de tota Catalunya, ha rebut aquest dimarts a l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, a Barcelona, un distintiu per haver estat pioner en obrir a la seva web municipal la 'Finestreta Única Empresarial'.
El tinent d'alcalde Santi Pelegrí i la regidora de Noves Tecnologies de l'Ajuntament d'Alcarràs, Maite Codina, han estat els encarregats de recollir el reconeixement, en un acte que ha estat presidit pel conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baixet, i en el que s'ha valorat molt positivament que el Consistori alcarrassí hagi estat un dels dinou de Catalunya pioners en la implantació de la FUE. "Una adhesió que va mostrar des del primer moment el vostre compromís amb l'impuls econòmic del vostre municipi i amb la demanda d'aproximar l'administració a la ciutadania i de fer-la més transparent", han apuntat des de la Secretaria General d'aquest Departament.
La FUE permet a la ciutadania simplificar els procediments administratius relacionats amb els tràmits que han de fer les empreses; contempla aspectes com l'increment de la transparència i la simplicitat dels procediments o la col·laboració entre les administracions públiques catalanes.