Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Alcarràs sancionarà a tots els propietaris de gossos que no recullin les caques del seu animal de la via pública

La Policia local ha intensificat la vigilància en els darrers dies per acabar amb aquesta problemàtica

24/07/2018

Alcarràs sancionarà a tots els propietaris de gossos que no recullin les caques del seu animal de la via pública
Un dels cartells d'Alcarràs que alerta de la recollida d'excrements.

La Policia local d'Alcarràs ha intensificat aquests dies la vigilància als carrers per intentar eradicar la problemàtica dels excrements de gos a la via pública. L'Ajuntament de la població ha detectat que tot i les campanyes efectuades i les denúncies interposades, la situació no millora.

 

Des del cos de la Policia d'Alcarràs afirmen que "és un problema de difícil solució, ja que entenem que és una qüestió de cultura i civisme personal". No obstant, asseguren que no es donaran per vençuts. És per això, que "hem començat a fer servei de paisà en les zones on hem detectat una major presència d'excrements i en les hores en què la gent treu a passejar els gossos".

 

La Policia local d'Alcarràs ho té clar: "S'ha acabat la fase dels avisos. Cada cop que enxampem una persona que no reculli els excrements del seu gos s'aixecarà la corresponent denúncia".