Ves al contingut. | Salta a la navegació

Eines personals

Alcarràs acull un curs internacional de Nanbudo

10/02/2013

Amb la presència del fundador d'aquesta art marcial i amb un centenar de participants
El fundador, en primer pla.

L’Associació Esportiva de Nanbudo d’Alcarràs, l’Associació Catalana de Nanbudo i el Patronat Municipal d’Esports (PME) d’Alcarràs han organitzat durant tot aquest cap de setmana un curs internacional de Nanbudo que ha comptat amb la presència del fundador d’aquesta art marcial Doshu Soke Yoshinao Nanbu.

 

El curs, que ha tingut lloc al Pavelló Poliesportiu Municipal d’Alcarràs, ha aplegat un centenar de participants i practicants d’aquest esport vinguts de diferents països europeus. L’art marcial ‘Nanbudo’ és originari del Japó i a més a més de ser un sistema d’autodefensa, també suposa una forma terapèutica que ajuda a millorar l’equilibri entre cos i ment, així com una filosofia de vida. En la pràctica del Nanbudo hi trobem tres parts diferenciades: la part física, la mental i la filosòfica. La física fa referència al moviment del cos, la mental a la correcta respiració i canalització de l'energia i la filosòfica a treballar els pensaments positius.

 

 L’Associació de Nambudo d’Alcarràs es va crear fa més d’una dècada sota el paraigua del Patronat Municipal d’Esports d’Alcarràs i compta amb participants de moltes localitats del Baix Segre i Lleida. El d’Alcarràs és un dels pocs clubs que existeixen a Catalunya d’aquesta especialitat i cal recordar que el 2011 ja va acollir un altre curs internacional d’aquesta art marcial.

 

Consulta les imatges del curs.