“Aquest Nadal visquem-lo alcarrassinament” el lema que dona el tret de sortida al Nadal a Alcarràs
05/12/2025
Un lema que té la voluntat de potenciar totes aquelles oportunitats que ofereix Alcarràs durant el Nadal, per això l’acompanya el segon lema que és “Compra, gaudeix i viu” fent referència a l’activitat econòmica, cultural i esportiva del municipi.
L’Ajuntament d’Alcarràs ha presentat la campanya de Nadal sota el lema “Aquest Nadal visquem-lo alcarrassinament” i acompanyat de “Compra, gaudeix i viu a Alcarràs”, una iniciativa que pretén reforçar el comerç local i destacar l’àmplia oferta d’activitats que s’han preparat per aquestes festes. L’objectiu és convidar la ciutadania a descobrir i aprofitar tot allò que ofereix el municipi durant aquest període, promovent un Nadal arrelat, pròxim i participatiu.
La campanya s’ha presentat aprofitant l’encesa de llums de Nadal, que s’ha dut a terme avui, dijous 4 de desembre, en dues fases, la primera, a la plaça de l’Església, a les 19 hores, on s’ha encès les llums de Nadal del centre del municipi i, tot seguit, tothom s’ha desplaçat fins davant de l’arbre de Ganxet, estrenat l’any passat i fet per les Mestresses de Casa d’Alcarràs i Dadà Tallers amb l’ajuda de la brigada, el qual ha tingut una encesa independent de la resta. L’acte ha estat acompanyat dels Kintos 2008 i, també, de les escoles Comtes de Torregrossa i Parc del Saladar, d’Immortality Quartet que han posat la música.
L’alcalde, Jordi Castany, ha subratllat que “Alcarràs viu un Nadal amb identitat pròpia, i volem que tothom el gaudeixi des de casa nostra, recolzant el comerç, participant de les activitats i compartint moments en comunitat”.
El tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Gerard Companys, ha remarcat que la campanya “posa en valor l’esforç dels establiments locals i la feina de les entitats, que ofereixen un programa molt complet pensat per a totes les edats”, destacant que comprar al poble “és apostar per un municipi viu, dinàmic i amb oportunitats”.
La presidenta de l’ACSA, l’Associació de Comerç i Serveis d’Alcarràs, ha assegurat que els comerços “han preparat el Nadal amb molta il·lusió, amb promocions especials i un tracte de proximitat que ens diferencia”, i ha animat la ciutadania “a confiar en els establiments locals, que són peça clau del teixit econòmic”.
La campanya inclou 8.000 rasques promocionals, entre premiats i no premiats, que es poden aconseguir a partir del 8 de desembre comprant als establiments adherits a la campanya (podeu consultar condicions i comerços i serveis adherits al web alcarras.cat). Els premis inclouen descomptes, packs regal i altres obsequis. També s’han programat activitats culturals, com un Escape Room, una obra de teatre, la Cavalcada de Reis i la Rua del Camarlenc, així com activitats lúdic-esportives, entre les quals destaca el Parc de Nadal.
Amb aquest conjunt de propostes, l’Ajuntament i l’ACSA volen convertir el municipi en un espai de convivència, dinamisme i participació, reforçant el sentiment de pertinença i promovent un Nadal que es visqui plenament des d’Alcarràs.






