L'Ajuntament d'Alcarràs resol el 81% de les incidències tramitades a través de l'APP Línia Verda
21/06/2017
L'Ajuntament d'Alcarràs ha resolt durant els cinc primers mesos de l'any el 80,65% de les incidències tramitades pels propis veïns a través de l'APP Línia Verda. En total, el consistori ha rebut 62 reclamacions, principalment relacionades amb els senyals i trànsit i vehicles (20), parcs i jardins (10) i neteja viària (9). Aquestes són algunes de les dades que demostren l'eficàcia de les regidories implicades i dels tècnics de les àrees corresponents a l'hora de solucionar els problemes que es plantegen a la vila.
L'APP Línia Verda és un servei municipal gratuït de comunicació d'incidències en l'equipament urbà i de resolució de consultes mediambientals. A més, també busca promoure la posada en pràctica d'actituds responsables i respectuoses vers la conservació del medi ambient. El servei, al qual s'accedeix des d'un telèfon mòbil, va dirigit tant a empreses de la localitat com a particulars.